Monday, June 02, 2008

majlis preparation

Smlm kan cuti, so we all pun pegila beli brg2 nak buat kenduri Adriana sabtu ni, penat woo. Adriana nampak tdo, siap dengkur2 lagi kat bahu papa dia. Cian anak dara aku tu, tulah pepagi aku suruh tdo dulu x nak. Dia takut kena tinggal :).
So brg2 tu dlm pelastik lagi, x susun lagi dlm pek2 yg cute. Sesapa yg dtg majlis nanti aku bg la, tapi utk anak2 jelah. utk mak2 & bapak2 budak x nak nak gak kot. gmbr aku x amik lagi. selalu lupe kn hehe..jgn maarah.
Brg2 utk nak masak lak x beli lagi nt mlm khamis ni kot. malas la nak citer byk2 nt aku update gmbr ye, TUNGGU>>>>>>>>>>

4 comments:

Anonymous said...

ye la 2 penat. lps 2 dia yang exited nak letak brg tu dlm plastik. x sbr2

Ibu Ain Nadhirah said...

boelhlah asalkan updatekan. aku tunggu gambar

Ibu Ain Nadhirah said...

tengok ko cikwe laki ko yang the first person yang tunggu ko update. kecian dia ko malas update

MaMa AdRiAnA said...

heheehe

Iklan2

Iklan lagi